close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לנקות את הבית ב-5 שיטות מהירות

מערכת שורשכ חשוון, תשפב26/10/2021

בואו נודה בזה: ניקיון הבית זה טרחה. אבל עם הציוד הנכון וקצת תכנון, אתם יכולים למזער את משך הזמן שבדרך כלל תקדישו לקרצף את האריחים ולהשתחרר מלכלוך ועובש

תגיות:
צילום: ניצן אביעוז
השתמשו בעצות והטריקים הבאים ותוכלו להגיע לבית נקי תוך זמן קצר.

1. מכונת שטיפה
אם ניקיון סטנדרטי זה פשוט לא בשבילכם, הגיע הזמן להתקדם למוצר הטכנולוגי בחדש בעולם הניקיון – מכונות שטיפה. אתם רק צריכים להזיז את המכונה ברחבי הבית והיא כבר תדאג לשטוף אותו באופן מקצועי.

2. צרו לעצמכם מערכת עבודה
קיצור זמן הניקיון שלכם במחצית מתחיל
ביצירת מערכת עבודה מסודרת. המשמעות היא לנקות את הבית באותו סדר בכל פעם: לעבוד בחדר אחד בכל פעם, ולהתחיל ולסיים באותו מקום בחדר כדי שלא תבזבזו זמן על ריצה הלוך ושוב.
כדי להוריד את זמן העבודה, אתם צריכים להיות עקביים. השגרה היא השיטה, וזו דרך טובה יותר לניקיון כי המהירות נובעת מהשיטה.

3. נקו מלמעלה למטה, משמאל לימין
אל תתחילו את ניקיון החדר בניגוב שולחן הקפה, ולאחר מכן בניקיון התריסים, רק כדי לצפות באבק מהתריסים מכסה את שולחן הקפה הנקי שלך. התחילו בחלק העליון של החדר, כגון ניקוי אבק ממאוורר התקרה ואז התקדמו לכיוון הרצפה כדי לחסוך עבודה מיותרת. באופן דומה, ניקיון משמאל לימין מבטיח שתכסו את כל החדר במקום לעבור ממקום למקום.
רוב האנשים רואים משהו ומנקים אותו, ואז הם מרימים את העיניים ורואים משהו אחר ומנקים אותו, והלכלוך נופל על מה שזה עתה ניקיתם. הימנעו מכך.

4. השתמשו במגב לחלונות
אתם לא מצליחים לקבל את הברק שאתם רוצים עם נוזל חלונות ומגבות נייר? הנשק המועדף עלינו בתחום הוא מגב חלונות מקצועי. מניחים טיפה של נוזל חלונות בתוך ליטר מים, מנגבים אותו בנדיבות על החלון בעזרת מטלית ואז מסלקים אותו עם המגב. עוברים מלמעלה למטה עם להב המגב וכך לא נשארים סימנים על החלון.

5. שמרו על כלים מתאימים בהישג יד
אם יש לכם את כל הכלים ומוצרי הניקוי שאתם צריכים בהישג יד, פירוש הדבר שאתם לא תבזבזו זמן על ללכת הלוך ושוב לארון מתחת לכיור. אנו גם ממליצים ללכת עם סינר ולמלא את הכיסים. זה עשוי להיות קשה עם כמה בקבוקי ניקוי גדולים, אך אינכם זקוקים לבקבוקים גדולים - שפכו את חומרי הניקוי לבקבוקי ריסוס קטנים, ניתנים לשימוש חוזר וקלים לנשיאה. אתם יכולים גם למקם את הציוד שלכם בתוך עגלה או דלי כדי להישאר מאורגנים ולחסוך זמן.

אם הייתם שוכרים נגר והוא היה עולה ויורד בסולם בכל פעם שהוא היה צריך מסמר, כנראה שהייתם מתעצבנים על כך והייתם רוצים שיהיה לו הכל אצלו במעלה הסולם. אתם יכולים לעשות אותו דבר עם חומרי ניקוי.
הוסף תגובה
צילום: ניצן אביעוז
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה